/Συμβουλές για μια υγιή σχολική χρονιά.
back-to-school

Συμβουλές για μια υγιή σχολική χρονιά.

Spread the love

Η προετοιμασία των παιδιών για την νέα σχολική χρονιά περιλαμβάνει πάντα περισσότερα πράγματα από την αγορά αναλώσιμων και καινούριων ρούχων. Περιλαμβάνει την προστασία της υγείας τους ώστε να είναι έτοιμα για όλες τις προκλήσεις του σχολικού έτους. Για αυτό σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να βοηθήσετε τα παιδιά σας να είναι έτοιμα για την σχολική χρονιά.

Η σχολική τσάνταhealthy-children-backpack-safety

  • Επιλέξτε μια τσάντα με φαρδιά λουράκια και ενισχυμένη πλάτη.
  • Γεμίστε την προσεκτικά. Οργανώστε την τσάντα ωστε να χρησιμοποιούνται όλοι οι χώροι της. Τοποθετήστε τα πιο βαριά αντικείμενα κοντά στο κέντρο της τσάντας και να θυμάστε οτι το βάρος της δεν πρέπει να ξεπερνάει το 20% του βάρους του παιδιού. Τροποποιείστε ο ύψος της τσάντας ώστε να στέκεται στην μέση.

global-handwashing-dayΠλύσιμο χεριών.

Ο καλύτερος τρόπος να αποφύγουμε την εξάπλωση μικροβίων είναι να ενθαρρύνουμε το πλύσιμο των χεριών. Για να είμαστε σίγουροι οτι τα αγγελούδια μας έχουν πλένουν τα χέρια τους για αρκετό χρόνο μπορούμε να τους ζητήσουμε να λένε ένα τραγουδάκι από την αρχή ως το τέλος ενώ τα πλένουν. Απλό σαπούνι και νερό είναι η καλύτερη λύση αλλά και το απολυμαντικό χεριών θα κάνει τη δουλειά σε περίπτωση που δεν υπάρχουν.

Κανονίστε ένα Check Up για τα παιδιά.

Η έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι η τέλεια περίοδος για μια προληπτική επίσκεψη στον γιατρό για έναν ετήσιο έλεγχο. Πέρα από την εξέταση και τα εμβόλια η επίσκεψη αυτή θα δώσει στο παιδί την δυνατότητα να μιλήσει με το γιατρό για καλές συνήθειες υγιεινής και υγείας.

_karta

Βέβαια στη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς τα παιδιά μας, όπως και εμείς, θα χρειαστεί να επισκεφτούμε τον γιατρό περισσότερες από μία φορά και αυτό επιβαρύνει κατά πολύ τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Μπορούμε όμως να προνοήσουμε προκειμένου να μειώσουμε το κόστος των επισκέψεων με ένα πρόγραμμα φροντίδας υγείας. Το κόστος του οποίου είναι μικρότερο από 50 ευρώ το χρόνο για δύο παιδιά και περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, 6 δωρεάν Check Up για το καθένα σε ιδιωτικές κλινικές.

Ύπνος.child-sleeping

Ο ύπνος είναι ένας καταλυτικός παράγοντας για την παιδική υγεία. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να δημιουργήσουμε για τα παιδιά μας τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να μπορούν να έχουν την δυνατότητα να απολαμβάνουν 9 – 11 ώρες ύπνου την ημέρα.

Διατροφή.index-01_r3_c2

Αφού λοιπόν μιλάμε για καταλυτικούς παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία δεν θα μπορούσαμε να μην μιλήσουμε για την διατροφή. Το να συμπεριλαμβάνουμε στο μενού των παιδιών μας υγιεινές τροφές είναι μείζονος σημασίας. Καθώς επίσης το να αποφεύγουμε την εύκολη λύση του fast food. Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει ένα καλομαγειρευμένο γεύμα με αγνά υλικά. Ιδιαίτερη επίσης προσοχή πρέπει να δείξουμε και στο πρωινό. Οι τελευταίες μελέτες έχουν δείξει πως τα παιδιά που απολαμβάνουν ένα καλό πρωινό τείνουν να είναι να είναι πιο συγκεντρωμένα στην τάξη απο τις πρώτες κιόλας ώρες του σχολικού προγράμματος.